Necenzurujeme.cz

Nový třídní nepřítel podle EU? Řidiči a majitelé aut!

Tažení EU a dalších nadnárodních „elit“ proti autům a jejich řidičům už začíná připomínat tažení komunistů proti kulakům a dalším „třídním nepřátelům“. A v mnohém to tehdejší ideologii dokonce překonává.

EU již plně podlehla klimatické ideologii a vnucuje svým členským státům takové politické koncepce, kde je „uhlíková neutralita“ nadřazena všem ostatním zájmům včetně životní úrovně lidí nebo racionální ochrany přírody. Jedním z projevů této šílenosti je snaha omezit za každou cenu automobilismus. A klimamlasové v EU vedou tento „třídní boj“ hned na několika frontách.

Zřejmě nejviditelnějším prostředkem je snaha Brusele o zákaz výroby klasických aut se spalovacími motory. Aktuálně je ve hře rok 2035. Od tohoto roku se prý mají vyrábět pouze „alternativní“ typy aut, především elektromobily. Ty přitom přírodě rozhodně neprospívají – zaprvé je jejich výroba (a těžba potřebných surovin) velmi ekologicky i sociálně náročná a jednak to zvyšuje tlak na výrobu elektřiny, která také představuje zátěž pro přírodu (paradoxně nejvíc u tzv. „obnovitelných zdrojů“). To ale klimamlase zjevně netrápí, na přírodě jim totiž záleží zhruba stejně málo jako na nás.

Zákaz výroby aut v roce 2035 by sice ještě neznamenal úplný zákaz jejich používání, ale v praxi by to znamenalo raketový růst cen ojetin (a jejich nedostupnost pro chudší vrstvy) a jejich rychlý úbytek. Dá se čekat, že za dalších 10-15 let by klasických aut zbylo minimum – a rostla by pravděpodobnost, že je EU přímo či nepřímo zakáže úplně.

Navíc je zřejmé, že EU už teď počítá s tím, že elektromobily nebudou dostupné pro širokou veřejnost. Zároveň s tažením proti spalovacím motorům totiž probíhá tažení proti uhelným elektrárnám, které přitom např. u nás představují asi 40 % zdrojů elektřiny. Pokud by obě tyto snahy EU byly úspěšné, tak by to logicky znamenalo, že ty elektromobily nebude z čeho nabíjet, protože nastane akutní nedostatek elektřiny. Takže by elektroauta byla zjevně určena jen pro hrstku papalášů – my ostatní bychom je měli buď zakázaná, nebo bychom si jejich nabíjení nemohli dovolit.

Ale nejde jen o samotné zákazy aut. EU se již teď snaží řidičům i výrobcům aut co nejvíc znepříjemnit život i bez přímého zákazu a spoléhá se, že nám jízdu autem tak znechutí, že už ten zákaz přijmeme jako „ránu z milosti“.

Jedním ze způsobů je stanovení nesmyslně přísných emisních norem, kvůli kterým jednak mají mnohá starší auta problém projít měřením emisí, ale především (a o čem se tolik nemluví) se de facto již nesmějí vyrábět oblíbené typy aut, protože EU jejich výrobu záměrně prodražuje tak, aby se to automobilkám nevyplatilo.

Dalším „bičem na řidiče“ je plán na zavedení další daně z pohonných hmot, která by např. benzín zdražila o zhruba 9 Kč/litr. V Německu už se to pomalu rozjíždí – a některé strany (třeba Piráti a STAN) to chtějí co nejdřív i zde.

V neposlední řadě se EU a její podpindosníci v jednotlivých státech zaměřují na omezování řidičů a jejich mobility. Nejkřiklavějším příkladem je Paříž, která za účelem šikany řidičů snížila nejvyšší povolenou rychlost na 30 km/h. Ale vidíme to i v Praze, kde piráto-lidovecké vedení pod taktovkou jejich páníčků v EU dělá vše proto, aby řidiče co nejvíc potrápilo – asi nemusím připomínat případy typu Smetanova nábřeží, kde vedení Prahy zrušilo půl silnice a na jejím místě vytvořilo zahrádky kaváren.

Nás řidičů je v ČR okolo 6 milionů. A nás všechny teď EU bere jako nepřátele a snaží se nám co nejvíc znepříjemnit život. Proto nám nezbývá než oplatit stejnou mincí, brát EU jako našeho nepřítele a snažit se bruselským papalášům co nejvíce znepříjemnit život. Nejlépe tak, že z EU vystoupíme a nenecháme klimamlase zasahovat do našich životů a naší dopravy.

A právě tohle by mělo být hlavní téma voleb. Ne nějaké Babišovy ofšóry nebo povýšení homopárů na manželství, ale boj za práva řidičů a za to, abychom mohli i v dalších desetiletích jezdit normálním autem stejně jako dnes.

Štítky článku: BruselEUGreen Dealpolitikavolby

prestiž 1: 22,91 přečteno 586×

2 Hodnotit článek 21

Sdílejte článek na dalších sociálních sítích

Nový třídní nepřítel podle EU? Řidiči a majitelé aut!

Žádné komentáře

V interní diskusi je 0 příspěvků || Diskutovat

Facebook diskuse