Necenzurujeme.cz

Čiň křesťanu dobře, peklem a slovem zlým se ti odmění.

Aby bylo jasno, ač celoživotní bezvěrec, proti křesťanům jsem nikdy nic moc neměl. Až doba nedávná mne poněkud nahlodala, a to hlavně díky jednání relativně malé skupinky takzvaných křesťanských uprchlíků z Iráku, které nám sem obětavě instalovala nezisková společnost Generace 21.

Stručná rekapitulace – skupinu takzvaných uprchlíků sem někdy na začátku roku dopravil nadační fond Generace 21. Jejich převoz k nám byl odůvodněn strádáním a v jejich údajné domovině. Osobně pochybuji o obém – tedy jak o strádání, protože když se strádající chudáci vykulili z letadla, byli bohatě ozavazadlováni, solidně oblečeni a ani jejich fyzický zjev o nějakém fyzickém strádání nevypovídal, tak o domovině, protože identifikace, respective doklady všech přivandrovalců jsou tak zprofanované, že se jí seriózně zrovna moc věřit nedá. Skupině bylo připraveno ubytování velmi solidního středoevropského ubytováni – tedy žádná společná ubytovaní, žádný sběrný tábor a mělo dojít k integraci.

Leč – tu máš, čerte, kropáč – zanedlouho vypukl první skandál, zástupce přivandrovalých křesťanů se nechal slyšet, že v kravíně bydlet nebudou, jedna z televizí o tom nedržela ústa, několikrát se dementovalo, překládalo, překlady se odborně posuzovaly, odborné posudky překladů se také posuzovaly, až nakonec došlo k tomu, co se od počátku dalo očekávat. Skupinka si objednala autobus, protože tady být nechce a pojede do Němec, země to přivandrovalcům zaslíbené.

Němci – ač jejich kancléřka vlastně všechny migranty pozvala – je zrovna moc nevítali, dokonce se ihned pokusili je šupem poslat zpátky k nám (budiž řečeno, že v souladu s platnými předpisy, ti nebožáci k nám přibyli jako do první bezpečné země a požádali tady o azyl), dokonce se celou věc pokusili hodit na hlavu nebohým řidičům najatých autobusů.

Chvíli byl klid, ale minulý týden se křeťansko-uprchlický bumerang začal na své cestě chovat tak, jak se bumerang chovat má, tedy se nám problém začal zase vracet. Německý soud totiž (opět ve shodě s platnými předpisy) rozhodl, že skupina křesťanů na pobyt v Německu nemá nárok, neb poprvé požádala o azyl u nás. Takže zanedlouho můžeme čekat nějaký autobus s eskortou, kterým vypečenou skupinku zase vyklopí do Česka. Změní se jen to, že poprvé měli dohodnuto celkem solidní bydlení a podmínky, teď nejspíš skončí někde za drátama některého azylového zařízení. Z hlediska křesťanů žádný velký obchodní úspěch, řekl bych.

Zajímavý je přitom postup už zmíněného spolku Generace 21. Celá věc dost zapáchá, nahlas to nikdo neřekne, ale tamtamy duní něco v tom smyslu, že pomoc nebyla ze strany Generace 21 asi úplně humanitární, zlé jazyky dokonce tvrdí, že si Generace na převozu křesťanů do Evropy mohla docela pěkně namastit kapsu a že celý projekt financovaný z našich daní mohl fungovat jako solidně výdělečná cestovka pro zajištění snadného cestování z problematických oblastí do Evropy, a že je jen dobře že to bylo celé zastaveno. To by do jisté míry vysvětlovalo, proč nadační fond migranty neustále a zcela nelogicky brání a obhajuje a to i v případě, že na adresu Generace 21 a tedy i naší republiku je kydáno až nevěřitelné množství hnoje – například tvrzení, že během pobytu v ČR neměli k dispozici čistou vodu a podobné bláboly. Tady už by člověk čekal, že se Generace 21 rázně ohradí, ale neděje se tak – naopak se objevují prohlášení o tom že, i nadále za postojem migrantů stojí a i dále jim nabízí své služby. Proč asi?

Proč mi to celé připomíná pohádku o Jezinkách a Smolíčkovi Pacholíčkovi? I Smolíček se choval – mírně řečeno – nerozumně, když Jezinky opakovaně pustil do komůrky a jelen Zlatoparoháč měl pak plné paroží práce, aby Smolíčka vytáhl z pořádného maléru. Smolíčka bychom tu měli – Generace se chová úplně stejně nesmyslně a blbě jako ten nezodpovědný kluk. Jezinky by tady byly taky – a taky se chovají úplně shodně jako ty v pohádce – jen prstíček si ohřejem - aby vzápětí nazvaly byt kravínem a obvinily Smolíčka, že jim dal napít špinavé vody. Jen nějak nevím kdy a hlavně KDO nakonec dostane roli jelena se zlatými výsadami, aby celý ten bordel dal do pořádku.

Napadá vás někdo? Mě ne!

I proto bych pro další postup rozhodně nedoporučoval řídit se dalším křesťany často používaným úslovím – totiž, že když do nás někdo kamenem, tak my do něho chlebem, ale spíš bych použil pravidlo lidovější, ale věky prověřené – na hrubý pytel hrubá záplata.

Hezký den

Štítky článku:

prestiž 1: 27,98 přečteno 486×

0 Hodnotit článek 28

Sdílejte článek na dalších sociálních sítích

Čiň křesťanu dobře, peklem a slovem zlým se ti odmění.

(Článek už je starý. Interní diskuse k němu byly uzavřeny.)

Žádné komentáře

V interní diskusi je 0 příspěvků || Diskutovat

Facebook diskuse